nedeľa 10. apríla 2011

Po dlhej odmlke

Po veľmi dlhej odmlke, keď som tu zanedbával (v podstate nebol ani čas) sa zas vraciam k svojmu blgovaniu :)
Nakoniec som sa rozhodol to tu nejak zmeniť...
Chcel som tu písať, len futbalové zápasy ktoré som na vlastné oči videl  (aj vlastnými očami okomentovať) a mobilné aplikácie, ktoré som sám vyskúšal....
Lenže teraz začínam písať viac o sebe o svojich "myšlienkach" a "postrehoch" a všetkému ča sa mi sem bude hodiť :)
Začínam dnes t.j. 10. aporíla 2011:
   Ránko ma pekne krásne slniečko v tvári zobudilo, ale keď som otvoril okno tak poriadna kosa, ale o to tu nešlo :D :D Zobudil som sa z náladou si poriadne zahrať fotbálek (medzičasom som prestúpil do OŠK Ludrová)...
Deň sa mi tiahol takou nebudenou náladou, som si stihol aj šuplík poriadiť (po 5-tich mesiacoch :D ), dokonca aj do obchodu zbehnúť :)
Potom troška chytiť ešte viac náladičky z youtube(http://www.youtube.com/watch?v=byMOXiF2j40&feature=related) a bolo to šlo sa na zápas:
    Ludorvá vs Tvrdošín (0:2):
Zápas začal vo veľmi dobrom tempe, možno o trošku lepšie zo strany Ludrovčanov. Hneď v prvej vyloženej šanci domácich pán rozhodca neodpískal čistú penaltu (subjektívny názor), keď zozadu nabral obranca  zakončujúceho útočníka. Zápas prebiehal aj naďalej vo vysokom tempe, ktorý brzdil rozhodca veľmi zlými rozhodnutiami. V polovici prvého polčasu, veľkou chybou stopéra brankára (hralo sa za veľmi nepriaznivých veterných podmienok, čo výraznou mierou pomohlo k tomuto nedorozumeniu) sa dostal k lopte hráč hostí a z bezprostrednej blízkosti priklonil skóre na svoju stranu. Domáci mohli korigovať, ale v nájazde útočník neprekonal brankára a lopta skončila len v bočnej sieti. Domáci chalani veľmi chceli a výsledkom tohot chcenia nakoniec bola len žrď, pár nebezpečných striel a skrumáž v pred bránou hostí. Koniec prvého polčasu poznačil hru rozhodca.
   Do druhého polčasu Ludrovci nastúpili ešte z väčšou vervou, ale radovali sa opäť  hostia. Po krížnom vysunutí sa do uniku dostal ľavý záložník, ktorý tečovanou strelou preveril výborného brankára domácich, no vyrazená lopta do tyčky napriek veľkej snahe brankára sa dostala opäť na nohy hostí a hádam ani nie s pol metra dali druhý gól. Napriek tomu sa domáci nevzdávali a snažili sa zmeniť výsledok. Dostávali sa do ďalších dobrých príležitostí, avšak tá koncovka resp. finálna prihrávka sklamal. Zápas sa dohral neustálou snahou aspoň o zníženie prehry a neustálimi nebezpečnými brejkmi hrčou Tvrdošína.
   Tento zápas okrem spomínaného počasia bol veľmi ovplyvnený rozhodcovskou trojicou na čele s delegátom. Sami sa nevedeli dohodnúť a veľmi nepresné rozhodnutia hlavného rozhodcu, ktorý pískal len svoj 3 zápas ako rozhodca 5. ligy. Jednoducho nechápem ako môžu dať nikoho takého ako hlavného rozhodcu, ktorý nepozná ani pravidlá. A pán delegát je naklonený k Vám len keď mu zašuštíte papierikmi pred nosom, to isté platí aj o rozhodcoch !!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára