sobota 6. augusta 2011

Ako nainštalovať Windows priamo zo štartu cez USB flash

     Veľmi výhodné ak nemáte CD/DVD - mechaniku alebo Vám  nefunguje.
     Skúšal som veľa možností ako inštalovať Win cez USB. Niektoré postupy boli ľahšie a niektoré obzvlášť ťažké, niekedy som sa sám zamotal v inštrukciách čo robiť. I keď som sa z toho nakoniec rozmotal a spravil čo odo mňa požadovali v návode, tak v následnej realizácii  ma bohužiaľ všetky riešenia sklamali.
  Nakoniec som narazil na program WinToFlash. Tento program je veľmi jednoduchý, dokonca aj s českou a slovenskou lokalizáciou, ktorú si automaticky pri spúšťaní vyhľadá a následne v danom jazyku sa program aj spustí.
Program má približne 6.8 MB a môžete si vybrať z niekoľkých verzií (odporúčam najnovšiu) http://wintoflash.com/download/en/.
  Po stiahnutí nemusíte ani nič inštalovať (čisto len spúšťajúci program), stačí si rozbaliť súbor, potom len spustiť ".exe súbor ".

Po otvorení programu odporúčam rovno kliknúť na "Sprievodcu", takto to pôjde oveľa jednoduchšie a bude to aj prehľadnejšie.
.

V obrázkoch je postupne zachytený krok po kroku ako prejsť sprievodcom, nakoľko je to dosť jednoduché takže žiadny koment nebolo treba.
No ak by ste predsa chceli využiť rozšírený režim, ktorý je určený pre pokročilejších užívatelou Pc tak Vám možno pomôže tento návod: Manuálni tvorba s volbami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára